Táta kolem světa 10 – Moskva, výstavní kráska s nosánkem trošku nahoru

20. 02. 2017 20:52:10
Jak na mě zapůsobila Moskva? Nejprve se mi chtělo napsat něco ve smyslu, že je to luxusní výkladní skříň kapitalismu. Pak mi to přišlo jako hloupé klišé a zkusil jsem to jinak. Dost možná ještě hloupěji :-)

Vystoupil jsem z vlaku. Bylo ospalé letní ráno. Za náměstím Majakovského je malý park s názvem Akvárium. Využil jsem antické fontány a opláchnul si ospalky z rozespalých očí. Potom jsem ji spatřil.

Kráčela po bulváru. V nejlepším věku. Tak něco mezi 35 a 40. S dokonalou postavou. Světlé vlasy měla pečlivě spletené do perfektně tvarovaného copu. Byla výrazně nalíčená, ale tak, že to stále ještě nebylo příliš. Měla trochu přezíravý a chladný pohled. Byla zvyklá, že ostatní se dívají na ni, ne ona na ně.

Na sobě měla dokonale padnoucí kostým. Zdůrazňoval její ladnou siluetu. Střídmý náhrdelník končil v místech, kde začíná prohlubeň mezi ňadry. Jejich dokonalý tvar, skrytý pod přiléhavou blůzou, dával tušit lehkou plastickou korekci. Boky pevně obepínala krátká sukně končící nad koleny. Chvíli jsem nevěděl, zda se dívat na sexy zadek nebo na nekonečné nohy v tmavých punčochách.

Jednoduše žena, která projde kolem a ani si vás pravděpodobně nevšimne.

Stále to však je žena. Se svoji emotivní a pro nás muže, věčně nepochopitelnou duší. Když ale víte na co se zaměřit, otevře vám svoji náruč. Dá vám šanci ji poznat blíž. Rozpustí si vlasy a na chvíli se změní v mladou rozdivočelou holku. Když se usměje, u očí se jí objeví zřetelné a roztomilé vrásky. Pustí-li si vás ještě více k tělu, všimnete si, že ani kůže na krku zase tak perfektní není. Také na zprvu dokonalých sexy nohách se najednou objeví výrazné a nevzhledné jizvičky. K tomu, abyste objevili i její pečlivě ukrytou mírnou celulitidu vás už nejspíš ale nepustí. Pečlivě si hlídá, aby se náhodou někde poblíž neobjevil senzacechtivý bulvární fotograf. Obrázky se zarostlým cizincem s baťůžkem si nemůže dovolit.

Je jen na vás, jestli si budete vážit času, který vám věnovala. Co si o ní budete myslet jí příliš nezajímá. Ta žena totiž není ledaskdo. Jmenuje se Moskva.

Autor: Vladimír Hauk | pondělí 20.2.2017 20:52 | karma článku: 22.74 | přečteno: 531x

Táta kolem světa 17 - Ťan Šan, nebeské hory s českou stopou

Dosáhnul jsem kóty 3 200m n/m. Lanovkou, což je trošku srabárna. Ale nejsem na horské expedici. Ve vrcholovém baru jsem narazil na reklamu Karlovarské Becherovky. Česká stopa je prostě všude. Pan prezident by měl radost :-)

21.4.2017 v 22:45 | Karma článku: 11.02 | Přečteno: 139 | Diskuse

Táta kolem světa 16 - Astana – Noc v hodinovém hotelu města budoucnosti

Astana žije světovou výstavou Expo 2017 – Future Energy. Prezentuje se, jako město budoucnosti. Mě však přivítala hotelem, kde se provozuje řemeslo z té nejhlubší minulosti.

16.4.2017 v 22:42 | Karma článku: 15.97 | Přečteno: 430 | Diskuse

Táta kolem světa 15 - První kontakt s Kazachstánem

Kazachstán mě přivítal oroseným pivem s nápisem: „Český Džbánek – živá česká tradice.“ K tomu jsem navíc dostal perfektně opečený šašlik. Řekl bych, že to bylo lepší, než „Chléb a sůl“.

5.4.2017 v 21:47 | Karma článku: 18.90 | Přečteno: 459 | Diskuse

Táta kolem světa 14 - Ural, jednou nohou v Evropě, druhou v Asii

Toulal jsem se po hřbetu kontinentů. Chvilku jsem byl v Evropě, chvilku v Asii. V mezikontinentálním rozpoložení jsem si vzpomněl na největšího Čecha Járu Cimrmana. Inspirovalo mě to natolik, že jsem natočil speciální video :-)

20.3.2017 v 23:33 | Karma článku: 14.22 | Přečteno: 329 | Diskuse

Ervín Dostálek

Krásu hledejte i doma - 16: Najít pozitivní energii? Přece v torzu chrámu Panenský Týnec!

Nejmystičtější obcí Ústeckého kraje je Panenský Týnec u Loun, kde stojí nedostavěný chrám, který díky své údajné zóně pozitivní energie už dlouhá léta přitahuje léčitele, psychotroniky i obyčejné smrtelníky a působí impozantně...

29.4.2017 v 16:03 | Karma článku: 6.35 | Přečteno: 112 | Diskuse

Ervín Dostálek

Krásu hledejte i doma - 15: Magické místo a jeden z výrazných prvků krajiny severních Čech

Česká brána neboli Porta Bohemica a veletok Labe jejím úzkým hrdlem na sever se valící, výrazný to prvek krajiny severu Čech, si v ničem nezadají s impozantním průlomem středního Rýna s hrady a skálou Lorelei v Porýnské vrchovině

29.4.2017 v 7:34 | Karma článku: 7.99 | Přečteno: 133 | Diskuse

Ervín Dostálek

Krásu hledejte i doma - 14: Nostalgie železniční trati u Hory svatého Šebastiána

Tato kdysi nádherná horská trať má dodnes své kouzlo, zub času z něho ale pořádně ukrojil. Otevíral se z ní úžasný pohled do Bezručova údolí, měla maximální stoupání 14,3 promile a na trati bylo 27 oblouků a 10 ocelových mostů...

28.4.2017 v 20:42 | Karma článku: 9.01 | Přečteno: 172 | Diskuse

Lucie Plicová

Ferraty Lago di Garda

Klettersteig Via dell' Amicizia - Cima SAT (1246 m), Monte Albano Klettersteig (685 m), Via Ferrata Fausto Susatti - Cima Capi (909 m)

28.4.2017 v 15:45 | Karma článku: 11.16 | Přečteno: 278 | Diskuse

Lubomír Stejskal

Aktuálně: Elektronická víza do Egypta

Ve čtvrtek 27/4 skončil v Dubaji veletrh cestovního ruchu Arabian Travel Market. Se zajímavou informací na něm vystoupil egyptský ministr turistiky.

28.4.2017 v 8:00 | Karma článku: 6.47 | Přečteno: 241 | Diskuse

Miluju dálky, hory, exotická i všední místa, jednoduše baví mě poznávat svět. Jsem ale také táta od rodiny, která potřebuje můj čas, péči i peníze. To s velkým cestováním nejde úplně dohromady.

Vždy jsem snil o cestě kolem světa. Letos jsem našel řešení, jak si svůj sen splnit a konečně jsem vyrazil.

Články a fotky publikuji také na svých stránkách http://tatakolemsveta.cz