Táta kolem světa 10 – Moskva, výstavní kráska s nosánkem trošku nahoru

Jak na mě zapůsobila Moskva? Nejprve se mi chtělo napsat něco ve smyslu, že je to luxusní výkladní skříň kapitalismu. Pak mi to přišlo jako hloupé klišé a zkusil jsem to jinak. Dost možná ještě hloupěji :-)

Vystoupil jsem z vlaku. Bylo ospalé letní ráno. Za náměstím Majakovského je malý park s názvem Akvárium. Využil jsem antické fontány a opláchnul si ospalky z rozespalých očí. Potom jsem ji spatřil.

Kráčela po bulváru. V nejlepším věku. Tak něco mezi 35 a 40. S dokonalou postavou. Světlé vlasy měla pečlivě spletené do perfektně tvarovaného copu. Byla výrazně nalíčená, ale tak, že to stále ještě nebylo příliš. Měla trochu přezíravý a chladný pohled. Byla zvyklá, že ostatní se dívají na ni, ne ona na ně.

Na sobě měla dokonale padnoucí kostým. Zdůrazňoval její ladnou siluetu. Střídmý náhrdelník končil v místech, kde začíná prohlubeň mezi ňadry. Jejich dokonalý tvar, skrytý pod přiléhavou blůzou, dával tušit lehkou plastickou korekci. Boky pevně obepínala krátká sukně končící nad koleny. Chvíli jsem nevěděl, zda se dívat na sexy zadek nebo na nekonečné nohy v tmavých punčochách.

Jednoduše žena, která projde kolem a ani si vás pravděpodobně nevšimne.

Stále to však je žena. Se svoji emotivní a pro nás muže, věčně nepochopitelnou duší. Když ale víte na co se zaměřit, otevře vám svoji náruč. Dá vám šanci ji poznat blíž. Rozpustí si vlasy a na chvíli se změní v mladou rozdivočelou holku. Když se usměje, u očí se jí objeví zřetelné a roztomilé vrásky. Pustí-li si vás ještě více k tělu, všimnete si, že ani kůže na krku zase tak perfektní není. Také na zprvu dokonalých sexy nohách se najednou objeví výrazné a nevzhledné jizvičky. K tomu, abyste objevili i její pečlivě ukrytou mírnou celulitidu vás už nejspíš ale nepustí. Pečlivě si hlídá, aby se náhodou někde poblíž neobjevil senzacechtivý bulvární fotograf. Obrázky se zarostlým cizincem s baťůžkem si nemůže dovolit.

Je jen na vás, jestli si budete vážit času, který vám věnovala. Co si o ní budete myslet jí příliš nezajímá. Ta žena totiž není ledaskdo. Jmenuje se Moskva.

 

Autor: Vladimír Hauk | pondělí 20.2.2017 20:52 | karma článku: 23,55 | přečteno: 584x
  • Další články autora

Vladimír Hauk

Kanibalský mumuland

21.12.2023 v 9:10 | Karma: 23,01

Vladimír Hauk

Vzhůru do země lidojedů

1.1.2023 v 17:01 | Karma: 21,60

Vladimír Hauk

Srdce a kříž v Pobaltí

22.12.2020 v 18:43 | Karma: 15,58

Vladimír Hauk

Na skok v KL

12.6.2020 v 13:13 | Karma: 17,79

Vladimír Hauk

Spali jste už v rakvi?

3.2.2019 v 18:03 | Karma: 25,58

Vladimír Hauk

Železná opona EU

7.12.2018 v 13:14 | Karma: 23,64

Vladimír Hauk

2 dny v multikulturním kotli

30.11.2018 v 13:13 | Karma: 27,92
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 835x
Miluju dálky, hory, exotická i všední místa, jednoduše baví mě poznávat svět.

Vždy jsem snil o cestě kolem světa. Před pár lety jsem našel řešení, jak si svůj sen splnit a konečně vyrazil.

Cestuju kolem světa na etapy. Pěkně kousek po kousku.

Články a fotky publikuji také na svých stránkách http://cestajepribeh.cz

https://www.facebook.com/cestajepribeh/

 

Seznam rubrik