Do Bangkoku jedině s „babou“ !!!

22. 12. 2018 18:44:44
Bangkok. Budhistické chrámy, mrakodrapy ze skla a betonu, vodní kanály, voňavé tržnice. A také pověstný noční život plný atraktivních sexy dívek. Bary, masážní salony. Pro osamocené muže velice nebezpečné místo!

Vyrážel jsem na svoji další etapu cesty kolem světa. Minule jsem skončil v Malajsii, tentokrát jsem mířil do Indonésie. Výhodná cena letenky mě přivedla znovu do Bangkoku. Odtud jsem potom pokračoval do Jakarty.

Na půdu thajské metropole jsem vstupoval po čtvrté. Tentokrát sám, bez svojí drahé polovičky.

Cestovat do Thajska se ženou považují někteří muži, jako vožení dříví do lesa. Záleží na úhlu pohledu. Já to naopak doporučuju.

Noční Bangkok může být totiž i pro velmi zodpovědného muže velice nebezpečný!

Proč?

Protože i zodpovědný muž je zvědavý. Kromě památek chce vidět i pověstný noční život. Zajde na trh, ochutná vynikající jídlo. V blízkém baru se staví na pivo. Zvědavě sleduje večer plný iluzí a zázraků. Ze starců se stávají mladíci. Chromí odhazují berle. Pivní břicha se mění na pekáče buchet. Nesmělým patří svět... Zodpovědný muž se drží zpátky. Na mrkání místních dívek reaguje lehkým úsměvem. Prohodí pár slov s jinými cizinci na pivu. Objedná si další. Dívek kolem přibývá. Where are you from? Jen pár nevinných frází. Co takhle dát si kulečník? Dlouhé vlasy thajských krásek nakloněných nad kulečníkovým stolem splývají k zelenému suknu. Tomu pohledu se nelze ubránit. Ještě jedno pivo? Ano, poslední. Potom půjde. Hudba hraje hlasitě, bar začíná tančit. Pro zodpovědného muže přichází klíčový moment. S dalším objednaným pivem totiž hrozí, že se promění v úplně normálního chlapa:-)

Na letiště Suvarnabhumi jsem dorazil ráno. Sky train mě odvezl do centra. Do večera jsem měl spoustu času. Většinu zdejších památek jsem už viděl. Měl jsem v plánu se jen tak courat městem, ochutnat nějakou dobrotu, stavit se na pivo, sledovat cvrkot.

Prošel jsem parkem Lumphini k ulici Silom. Za ní leží Pat Pong. Jedna z nestarších, nočním životem vyhlášených částí města. Neubránil jsem se zvědavosti. Bary s eroticky laděnými symboly byly ještě zavřené. Dělníci stavěli stánky pro večerní trh. Masážní salony v přilehlých ulicích fungovaly. Personál v barevných tričkách vysedával na ulici a nabízel kolemjdoucím svoje služby. Starší muž se mi snažil dohodit masáž s happy endem. Reklamní plakáty nabízely společnice na večer. Naproti byla ulička pro gaye. Tam jsem se už neodvážil.

Stavil jsem se na pivo v jednom z mála otevřených barů. V tropické prádelně přišlo k chuti. Potetovaná barmanka mi s úsměvem podala lahev v izolačním obalu. Bylo odpoledne, bar byl téměř prázdný. V noci to tu ale bude nejspíš pěkná divočina.

Letadlo do Jakarty mi letělo za 3 hodiny. Zaplatil jsem a vyrazil na metro.

Navazující let ve stejný den jsem si koupil záměrně. Noční Bangkok jsem nechtěl riskovat.

Jsem zodpovědný muž, ale přece jen...? Co kdybych se tu proměnil v normálního chlapa:-)

Galerie z Bangkoku "jen tak na couračku"

Autor: Vladimír Hauk | sobota 22.12.2018 18:44 | karma článku: 23.25 | přečteno: 1046x

Další články blogera

Vladimír Hauk

Kanibalský mumuland

Papua Nová Guinea je země se špatnou pověstí. K tradicím místních patří MUMU pečeně, která nemá nic společného s kanibalismem a snad ani nikdy neměla. Příběh z cesty, za který vděčím náhodě, která mě poslala na papuánský venkov.

21.12.2023 v 9:10 | Karma článku: 23.01 | Přečteno: 295 | Diskuse

Vladimír Hauk

Vzhůru do země lidojedů

Papua Nová Guinea je země se špatnou pověstí. Do metropole papuánské vysočiny Mount Hagen mě doneslo potetované letadélko. Tržnice, betel, šipky a pašíci. Jak se dostat na papuánský venkov? Snadno! Někdy se věci vyřeší samy...

1.1.2023 v 17:01 | Karma článku: 21.60 | Přečteno: 434 | Diskuse

Další články z rubriky Cestování

Jan Vaverka

Bolívie - 7. díl: Na skok do Bolivijské Amazonie

Sto kilometrů vzdušnou čarou a jste z La Pazu v Amazonii. Ti odvážnější rovnou po silnici smrti. Je to kousek, ale zase takový fofr to není.

29.3.2024 v 8:20 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 72 | Diskuse

Martin Faltýn

Letos jako před rokem - Malajsie a navíc Thajsko

Rok se s rokem shledal a nikdy bych nevěřil, že prakticky po roce se znovu podívám do Malajsie a letos také, prvně v životě, do Thajska. A protože dvakrát do stejné řeky opravdu nevstoupíte, věřte mi - bude o čem psát.

29.3.2024 v 8:08 | Karma článku: 6.03 | Přečteno: 88 | Diskuse

Klára Žejdlová

Italské Velikonoce? V mých vzpomínkách to jsou přátelé, rodina…a obžerství

I když to obžerství bylo prokládané dlouhými procházkami. Aby nám vytrávilo. A abychom nasbírali ingredience pro další vaření...

27.3.2024 v 14:48 | Karma článku: 20.13 | Přečteno: 500 | Diskuse

Miroslav Semecký

Nacházíte ve Španělsku? Používáte aplikaci Telegram? Zpozorněte!

Oblíbená komunikační aplikace ve Španělsku končí. Bude vypnuta (zablokován přístup) v řádu několika následujících hodin. Soudce Národního soudu Santiago Pedraz vydal rozhodnutí, ve kterém nařizuje mob..

23.3.2024 v 17:51 | Karma článku: 17.13 | Přečteno: 584 | Diskuse

Jan Vaverka

Bolívie - 6. díl: Den v La Pazu

La Paz je město jako žádné jiné. Dvoumilionová aglomerace sahající až nad 4000 metrů nad moře, ulice jsou strmé, propojené lanovkami, a kolem obrovská kulturní a sociální diverzita.

22.3.2024 v 8:20 | Karma článku: 16.60 | Přečteno: 236 | Diskuse
Počet článků 58 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 788

Miluju dálky, hory, exotická i všední místa, jednoduše baví mě poznávat svět.

Vždy jsem snil o cestě kolem světa. Před pár lety jsem našel řešení, jak si svůj sen splnit a konečně vyrazil.

Cestuju kolem světa na etapy. Pěkně kousek po kousku.

Články a fotky publikuji také na svých stránkách http://cestajepribeh.cz

https://www.facebook.com/cestajepribeh/

 

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...