Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Spali jste už v rakvi?

Pardon, v kapsli? Začalo to v Japonsku. Manažérům se nechtělo po práci domů. Raději se uložili do hi-tech rakví u svých kanceláří. Dnes se kapslový fenomén šíří po světě. Nahrazuje společné pokoje hostelů. To jsem musel zkusit!

Surabaya je druhé největší město Indonésie. Promrzlý na kost jsem vystoupil z vlaku. Tohle nemám na tropických zemích rád. Nemilosrdně mrazivé klimatizace v dopravních prostředcích a obchodech. Často mám pocit, že mi propocené tričko doslova přimrzá k tělu.

K hotelu to bylo 20 minut chůze. Nebyl to však hotel ledajaký. Mířil jsem do hotelu kapslového. Tenhle typ ubytování jsem už dlouho chtěl vyzkoušet. Toužil jsem poznat, jak spí upíři. Moje rakvička nebyla ještě připravena. Personál mě odeslal do střešního bufetu. Stín, příjemný průvan, výborné jídlo, studené pivo. Tady se mi bude líbit.

Pan pokojský mě vyrušil ze střešní letargie. Rakev již prý čeká. Převzal jsem kartu na všechno. Na výtah, vstup do pokoje, otevření i oživení kapsle. V mém pokoji byly 4 rakvičky. 2 a 2 nad sebou. V zadní části místnosti byla sprcha a toaleta. Kartou jsem otevřel boční průlez rakve. Na čistě povlečené matraci na mě čekala lahev vody. V protější stěně bylo velké zrcadlo a všechny ovládací prvky. U mnohých jsem nepochopil, na co vlastně jsou. Nastavil jsem klimatizaci, nasadil sluchátka a přiloženým ovladačem pustil televizi, zabudovanou ve stěně u nohou. Chvíli běžela reklama na nejnovější kapsle, potom reklamy na saponáty, vložky s křidélky, prací prášky a jogurty. Jediný rozdíl proti našim reklamám byl, že zmíněné produkty předváděly sexy modelky v hindžábech. Jednoduše nekoukatelný program. Ale kapsle jsou přece hlavně na přespání, ne?

A jak se mi tedy spalo? Úžasně. Klimatizace lehce ševelila, kolem byla naprostá tma a ticho. Do dalšího tropického dne jsem se probudil vyspalý do růžova. Určitě to musím někdy zopakovat.

Jen jedna rada na závěr. Pokud jdete do sprchy ve spodním prádle, dejte pozor, ať si v rakvičce nezabouchnete kartu. Čekala by vás cesta na recepci s ručníkem kolem pasu.

P.S: K dispozici jsou i rakve pro páry…

Všechny fotky jsou moje :-)

Autor: Vladimír Hauk | neděle 3.2.2019 18:03 | karma článku: 25,58 | přečteno: 730x
  • Další články autora

Vladimír Hauk

Kanibalský mumuland

Papua Nová Guinea je země se špatnou pověstí. K tradicím místních patří MUMU pečeně, která nemá nic společného s kanibalismem a snad ani nikdy neměla. Příběh z cesty, za který vděčím náhodě, která mě poslala na papuánský venkov.

21.12.2023 v 9:10 | Karma: 23,01 | Přečteno: 306x | Diskuse| Cestování

Vladimír Hauk

Vzhůru do země lidojedů

Papua Nová Guinea je země se špatnou pověstí. Do metropole papuánské vysočiny Mount Hagen mě doneslo potetované letadélko. Tržnice, betel, šipky a pašíci. Jak se dostat na papuánský venkov? Snadno! Někdy se věci vyřeší samy...

1.1.2023 v 17:01 | Karma: 21,60 | Přečteno: 441x | Diskuse| Cestování

Vladimír Hauk

Filipínský Amor střílí bez varování

Kamarádky ze Samaru pro mě připravily cestu na rajský ostrůvek s noclehem u Amora, výlet k bizarním skalním útvarům i dovádění v korálovém moři. Tam mít tak baráček. Jenže to bych se tam musel nejdřív oženit (pokračování příběhu)

6.6.2021 v 17:00 | Karma: 24,12 | Přečteno: 588x | Diskuse| Cestování

Vladimír Hauk

Modré oči? Tak to bych si dala říct!

Na Filipínách jsem se řízením osudu a náhody dostal do ženského kolektivu. Navštívil jsem venkovskou školu, vyzkoušel karaoke a pochopil, jak to mají filipínské ženy s muži ze západu.

2.5.2021 v 18:08 | Karma: 29,66 | Přečteno: 1078x | Diskuse| Cestování

Vladimír Hauk

Z Lapu Lapu na Lapu Lapu – první 2 filipínské dny

První 2dny na Filipínách jsem neměl plán. Rozmýšlel jsem se, zda zůstat na ostrově Cebu, či přeplout na protější Bohol? Nebo nic neřešit, nechat jen tak plynout čas a nasávat atmosféru nové země? Byly to 2 krásné, nic neřešící dny

26.3.2021 v 13:14 | Karma: 22,46 | Přečteno: 376x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 835x
Miluju dálky, hory, exotická i všední místa, jednoduše baví mě poznávat svět.

Vždy jsem snil o cestě kolem světa. Před pár lety jsem našel řešení, jak si svůj sen splnit a konečně vyrazil.

Cestuju kolem světa na etapy. Pěkně kousek po kousku.

Články a fotky publikuji také na svých stránkách http://cestajepribeh.cz

https://www.facebook.com/cestajepribeh/

 

Seznam rubrik