Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J45a82r93a 17R28a33n40k

16. 8. 2017 1:08

Prvni fotografie - lilek. Mam veskere cinske omacky a koreni a vetsinou varim fuzi ruznych jihoasijskych kuchyni, mame zde v Britske Columbii velkou cinskou komunitu, v Cine jsem se ptala vzdy, nevari-li psy;-)

1 0
možnosti
Foto

Psy tam skutečně jedí. Ve speciálních restauracích. Já jsem se s tím nesetkal, ale vyprávěla mi o tom tamní kamarádka z couchsurfingu.

0 0
možnosti
Foto

Chutnaly skvěle, stejně jako ty netahané :-) Asi se moc neliší, jde jen o tradiční postup přípravy. Díky za připomínku:-)

1 0
možnosti
MA

Zapomněl jste dopsat, jak ty nudle chutnaly a čím se lišily od těch ne tahaných. R^

1 0
možnosti
JS

Až na ten mozeček vše vypadá moooc dobře :-)

1 0
možnosti
Foto

Ten jsem raději nezkoušel. Prý je to strašně nechutné...

0 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 835x
Miluju dálky, hory, exotická i všední místa, jednoduše baví mě poznávat svět.

Vždy jsem snil o cestě kolem světa. Před pár lety jsem našel řešení, jak si svůj sen splnit a konečně vyrazil.

Cestuju kolem světa na etapy. Pěkně kousek po kousku.

Články a fotky publikuji také na svých stránkách http://cestajepribeh.cz

https://www.facebook.com/cestajepribeh/

 

Seznam rubrik