Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tohle nevymyslíš :-D

1 0
možnosti
JJ

Já jsem Horkýže objevil až těsně před důchodem. :-) Moc doporučuji klip se songem Bernardín, který považuju za vůbec jeden z nejlepších, který jsem kdy viděl.

https://www.youtube.com/watch?v=77YVZ7U36wE

Jinak, ta vaše cesta, to je fantazie. To jsem už, bohužel, prošvihl, takže můžu jen tiše nezávidět. Šťastnou cestu!:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju:-). Ta cesta je opravdu paráda. Člověk vidí svět najednou trochu jinak. Už brzo chystám pokračování v cestě. Snad to všechno vyjde.

0 0
možnosti
Foto

R56o72m22a90n 86K78o69z95e19l

13. 11. 2017 6:19

Oni jsou trochu šašci, nemožno je brát vážně, i texty jsou takové, aby se něco zpívalo a samotný název skupiny je také mimózní, ale něco se od nich poslouchat. Ještě jsem si vzpomněl na slova jedné dcerky na akci, že v té skupině jsou samí "krasoni".

1 0
možnosti
PB

......;-D pééérfekt, svět je vopravdu malej !,- jak by sa asi čínsky řeklo : "a ja sprostá som so kvoli tebe oholila nohy ...." ?!?

1 0
možnosti
Foto

Asi by to nějak namalovali :-), jinak mají bloklej youtube, takže kdo nemá VPN, si tam tyhle klipy moc neužije:-). Škoda, řekl bych že by to pro ně byla super exotika :-)

0 0
možnosti
JK

Pred pár týždňami som "objavil" Horkýže Slíže - ale na Slovensku. :-). Dovtedy som poznal len pár odrhovačiek z rádií. Teraz fičím na ich Platinum Collection - 40 naj songov. Jeden lepší ako druhý - aj hudobne, aj textovo, aj prevedením. A to nemám ďaleko do 50ky...

1 0
možnosti
Foto

Jo, jsou výjimeční. Já je zas až tak neposlouchám, jen tak nahodile. Ale slyšet je v Číně byl fakt úlet :-)

0 0
možnosti
BL

Jj, parádní blog, to bych čuměl taky, s tím songem :-).Moc hezké fotografie!!R^

7 0
možnosti
Foto

Díky, jj byl to trochu šok:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 835x
Miluju dálky, hory, exotická i všední místa, jednoduše baví mě poznávat svět.

Vždy jsem snil o cestě kolem světa. Před pár lety jsem našel řešení, jak si svůj sen splnit a konečně vyrazil.

Cestuju kolem světa na etapy. Pěkně kousek po kousku.

Články a fotky publikuji také na svých stránkách http://cestajepribeh.cz

https://www.facebook.com/cestajepribeh/

 

Seznam rubrik