Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V53ě74r85a 92J35a70n39ů

2. 3. 2018 9:31

Procestovali jsme Vietnam od severu na jih a zkušenosti s dopravou máme stejné ;-D.Drkotající vlak s tvrdou pryčnou a to nemluvím o WC, kdy hodinu přemýšlím jestli tam opravdu musím ;-) a autobus narvaný k prasknutí a když už není sedačka volná rozloží se připravená židle. Ale stejně na to ráda vzpomínám a ochotně se řítím do dalších a dalších cest. Ráda jsem si přečetla Váš příspěvek a vrátila se ve vzpomínkách zpět. Zkuste náš blog, třeba se Vám také bude líbit (blogerka Veronika Janů píše o Vietnamu, Madagaskaru a Mexiku a moje maličkost o Ukrajině)

1 0
možnosti
Foto

Díky za koment. Ukrajinu jsem četl a karmoval. Byl jsem tam asi před 10 lety, pěkný výlet po Poloninách.:-)R^

1 0
možnosti
JR

J13a38r49a 57R91a25n38k

28. 2. 2018 23:00

Na dlouhych lodich po Mekongu bylo cestovani asi vetsim utrpenim;-), ty male vany narvou vsude do posledniho mista.

0 0
možnosti
JS

:-)R^ a ta štědrovečerní polévka je na rozdíl od té naší velice lákavá ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 835x
Miluju dálky, hory, exotická i všední místa, jednoduše baví mě poznávat svět.

Vždy jsem snil o cestě kolem světa. Před pár lety jsem našel řešení, jak si svůj sen splnit a konečně vyrazil.

Cestuju kolem světa na etapy. Pěkně kousek po kousku.

Články a fotky publikuji také na svých stránkách http://cestajepribeh.cz

https://www.facebook.com/cestajepribeh/

 

Seznam rubrik