Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nějak jsem na vás zapoměla, slibuji si, že si vás dočtu ... ;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)měl jsem chvilku pauzu, na blogaření mi teď chybí dlouhé zimní večery:-)

0 0
možnosti

Děkuji za další zajímavý článek. Podívala jsem se i na Vaše stránky. Také jsme se doma o tom bavili, že je lepší absolvovat několik cest zvlášť, než vyrazit a obletět za jeden měsíc zeměkouli. Ne že bychom chtěli také vyrazit kolem světa, nám úplně stačí naše skromné cestování. Tak si to užívejte. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky:-). Mě se nejvíc líbí, když se dostanu mezi obyčejné lidi mimo dosah masové turistiky. A je skoro jedno, jestli je to ve vedlejší vesnici nebo na druhém konci zeměkoule. Lidi jsou si všude dost podobní. Hezké léto:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 835x
Miluju dálky, hory, exotická i všední místa, jednoduše baví mě poznávat svět.

Vždy jsem snil o cestě kolem světa. Před pár lety jsem našel řešení, jak si svůj sen splnit a konečně vyrazil.

Cestuju kolem světa na etapy. Pěkně kousek po kousku.

Články a fotky publikuji také na svých stránkách http://cestajepribeh.cz

https://www.facebook.com/cestajepribeh/

 

Seznam rubrik