Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V78ě10r28a 82J26a18n54ů

5. 4. 2021 13:56

Díky za krásný blog. Zamáčkla jsem slzu závisti;-). Filipíny jsme s dcerou také měly na book listu. Ale osud tomu chtěl, že jsem rok šťastná babička. Takže, ještě dva tři roky a pojedeme ve třech :-). Jenom se musím držet v kondici. Tak na okraj, jsem hrozně zvědavá na další pokračování, většinou nás lidi zrazovali od Filipín, že je tam hrozné jídlo, ale jak čtu Váš příspěvek, mám pocit, že to tak hrozné není. Budeme se muset přesvědčit samy ;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju za pochvalu:-). Být babičkou je určitě lepší, než cokoliv jiného. Filipíny jsou naprosto skvělé, jídlo se nijak zvlášť neliší od ostatní jv Asie, řekl bych. Velká výhoda je, že se tam jezdí vpravo, takže půjčit si motorku, či auto není velký problém. Určitě vyražte třeba ve 3. Děti vždycky otvírají cestu do místních srdcí:-)

0 0
možnosti
RP

R^ Z prostředí Filipín je kniha V.Besso Dívka z vůní manga. Věrně popsane cestování Čecha po ostrovech i s erotickým podtextem.;-)

1 0
možnosti
PK

V příštím životě tam asi nakouknuR^

1 0
možnosti
Foto

Dávám karmu a těšíme se na ty skyté vášně. Letos to je 500 let, co domorodci zabili Fernaa Magalhaese právě na Lapu Lapu. Chtěl jsem tam jet a podívat se, jak to je s tím divokým Mango Square v CEbuz. Bohužel přišel covid. Kdys tam byl?

0 0
možnosti
Foto

Díky. Byl jsem tam na jaře 2019 ale na Mango square ne :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 835x
Miluju dálky, hory, exotická i všední místa, jednoduše baví mě poznávat svět.

Vždy jsem snil o cestě kolem světa. Před pár lety jsem našel řešení, jak si svůj sen splnit a konečně vyrazil.

Cestuju kolem světa na etapy. Pěkně kousek po kousku.

Články a fotky publikuji také na svých stránkách http://cestajepribeh.cz

https://www.facebook.com/cestajepribeh/

 

Seznam rubrik