Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přes Bialystok jezdíme do Litvy a Pobaltí - téměř každý rok. Když už jsme tam, je veselo. Cesta přes Polsko bývala nekonečná(letos se ale z ničeho nic objevila nová dálnice Wroclaw - Warszawa, aniž by se o tom kde psalo), jakou jsem ještě nikde neviděl. Jinak z Polska vždy čišel pocit, že nás chtějí mistrovat, jsou důležití a větší sebevědomí. Přejezd do Litvy přinesl kupodivu úplně jinou atmosféru, jak vždy říkáme "balzám na nervy.":-)

0 0
možnosti

To mi připomnělo vtípek z vojny. Tam pokud jste byl na vojně víte, že existuje příkaz

"zákryt". No a polsky - pan za pana tak aby nie bylo widac pana.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 835x
Miluju dálky, hory, exotická i všední místa, jednoduše baví mě poznávat svět.

Vždy jsem snil o cestě kolem světa. Před pár lety jsem našel řešení, jak si svůj sen splnit a konečně vyrazil.

Cestuju kolem světa na etapy. Pěkně kousek po kousku.

Články a fotky publikuji také na svých stránkách http://cestajepribeh.cz

https://www.facebook.com/cestajepribeh/

 

Seznam rubrik