Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No počkat, tohle je ale jenom přechodné stádium, než někdo vymyslí přímé neurální rozhraní, nebo kontaktní čočky s obrazovkou. Pak už to nebudou unumhandi, ale nepřítomti.

1 0
možnosti
Foto

Dlouho jsem se tak dobře nepobavil...Velká karma a těším se na případné další "objevy"...:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář i přečtení:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuju všem čtenářům :-). Dostal jsem se mezi 10 nejčtenějších blogů a to je rozhodně důvod k oslavě :-) Jak zaznělo v Pelíškách: "To muselo dát práce, přitom taková blbost". :-);-D

1 0
možnosti
Foto

Nemyslím, že se člověk jednoruký vyskytuje toliko či převážně v Číně. Zaznamenal jsem jeho výskyt v tlupách mladých jedinců obého pohlaví, kterak dělí svou komunikaci na verbální podíl tak říkajíc zočivoči /výrazně menšinový/ a poté do onoho obdélníku /drtivý podíl/. Tyto tlupy se vyskytují zhusta před bary, čajovnami, cofee shopy apod. a to na území městských aglomerací, naopak na vsi jde o jev málo vídaný.

Je však zajímavé, že ač hovoří do obdélníku, jejich výrazový emoční projev je velmi živý, barvitý a dynamický, zatímco menšinový podíl zočivoči je spíše utlumený, omezený jen na krátké nerozvinuté věty či jen přídechy typu: "jo, vole, bláho, super, psycho".

Přeji mnoho dalších úspěchů při studiu a těším se na další objevy. R^

2 0
možnosti
Foto

R^pěkný blog-vtipný a zajímavý:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji. Pochvala od tak ostřílené blogerky mě opravdu těší ☺

0 0
možnosti
JL

No....vypadá to jako nco evolučně nového, ale jen zaměstnávají mysl, přehlcují mozek informacemi, kazí si oči. Jak je libo.

0 0
možnosti
JR

Asijci jsou na vyšším levelu co se týče mobilů, v Praze v centru kde jsou haldy turistů tak asijci do něj furt čumí nebo hovoří do mobilu, tahají ho s sebou na té tyči, prostě síla....

0 0
možnosti
JR

ve srovnání s bělochy je to o level vyšší mobilní šílenství

1 0
možnosti
JR

J78a86r33a 38R18a71n25k

27. 8. 2017 21:07

To same v Indi, v dobe kdy v Prazwe byly 2-3 intenetove kavarny, nezletili mnisi v Thajsku hraly internetove hry a v Indi byly tyhle spelunky v kazdem druhem dome.

V Jizni Korei byl dokonce mlady par odsouzen - zapomeli pro hry na vlastni mimino....

0 0
možnosti
Foto

Jo, v té Asii jsou na to nějak víc náchylní. Jednou jsem v městském autobuse stál nad starší paní, která mastila na mobilu nějakou stupidní hru, co hraje můj syn na počítači doma :-))

3 0
možnosti

Asi jste dlouho nebyl na Zapade. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jasně, je to normální všude:-) Ten článek je jen taková sranda. V té Číně mě to připadalo až extrémní, tak mě napadlo z toho udělat trochu srandu:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 835x
Miluju dálky, hory, exotická i všední místa, jednoduše baví mě poznávat svět.

Vždy jsem snil o cestě kolem světa. Před pár lety jsem našel řešení, jak si svůj sen splnit a konečně vyrazil.

Cestuju kolem světa na etapy. Pěkně kousek po kousku.

Články a fotky publikuji také na svých stránkách http://cestajepribeh.cz

https://www.facebook.com/cestajepribeh/

 

Seznam rubrik