Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Thajsko jsem navštívil cca půl roku před tsunami, dokonce jsem na jedněch záběrech poznal náš hotel na pláži, který byl zcela přelitý tou vlnou. Ale jinak zážitky krásné, jídlo- po cca 2-3 dnech zvyku na stupeň pálení - bylo výborné a chutné.

Karma.

P.S. byl jsem tam s vlastní ženou, takže jsem zřejmě lecčemus unikl..;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano. Spicy v thajském úhlu pohledu je naprosto jiný stupeň pálivosti, než v našem . A vlastní žena, nejlepší prevence selhání 

1 0
možnosti
Foto

Thajsko je nádherné. Byl jsem tam čtyřikrát Mám rád thajce. Vrátil jsem se před 14 dny a už se znovu těším na přístî rok. Bangkoku jsem se vyhýbal, ale vy jste mne nalákal. Za to moc děkuji.

2 0
možnosti
Foto

Tak to jsem moc rád. Bangkok můžete buď milovat nebo nenávidět. Je to taková, celkem bezpečná, džungle:-). Ale raději si přečtěte jeden u mých minulých blogů, vlastně první díl od tohoto, s názvem: Do Bangkoku jedině s babou !!!

1 0
možnosti
Foto

V Bangkoku jsem byl předloni, kdy tam byla Světová filatelsitická výstava. Velkým zážitkem byla návštěva Thajské princezny Maha Chakri Sirindhorn (sestra krále), kdy bezpečnostní opatření vysoce převýšila bezpečnostní opatření při návštěvách našich prezidentů mezi občany.

Něco včetně fotografií jsem o tom napsal zde: https://www.infofila.cz/svetova-filatelisticka-vystava-thailand-2018-r-2-c-6083

2 0
možnosti
Foto

Ano, královská rodina je takřka posvátná. Za urážku majestátu jsou přísné tresty, které se sčítají . I když současný král není tak oblíbený, jako jeho otec.

1 0
možnosti
PK

Mám moc rád cestopisy a tak si zdejší zprávy z cest skutečně vychutnávám. Thajsko je jedno z mnoha míst, které jsem nestihl a takový pěkný holky .....;-DR^

2 0
možnosti
Foto

JJ tam jsou:-), ale bacha, nemusí to být vždycky holky:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 835x
Miluju dálky, hory, exotická i všední místa, jednoduše baví mě poznávat svět.

Vždy jsem snil o cestě kolem světa. Před pár lety jsem našel řešení, jak si svůj sen splnit a konečně vyrazil.

Cestuju kolem světa na etapy. Pěkně kousek po kousku.

Články a fotky publikuji také na svých stránkách http://cestajepribeh.cz

https://www.facebook.com/cestajepribeh/

 

Seznam rubrik