Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OF

To jeden můj známý někde v Pacifiku onemocněl burulským vředem, koupal se v nějakém potoce,a něco se na něj přisálo. Je atypická mykobakterióza / podobná bacilu tbc/, v noze byl sám hnis, punkci a drenáž si udělal sám.

Synovi poslal foto a udělali diagnozu, antibiotika nebo atituberkulotika si pak koupil v lékarně.

0 0
možnosti
RP

Tak ty chodníky v některých zemích v Asii jsou opravdu o zabiti..Já už jsem zvyklá hodně koukat pod nohy zatímco manžel se kochá:-) tak to hlídám. To co se Vám stalo je hned..

0 0
možnosti
Foto

V Surabaji jsou zřejmě stejné chodníky jako v Bandungu.

Člověk prostě musí koukat pod nohy, protože odkryté odtoky dešťové vody jsou uprostřed chodníku běžné.

Také v Surabaji všechny muslimky mobilují?

Nikde jinde na světě jsem u mladých dívek nezažil tolik mobilování jako v Bandungu.

V hotelu, kde jsem byl, se do výtahu vždycky nahrnulo 10-15 mladých muslimek v šátcích a jedna přes druhou mobilovaly. A velice se s Evropany chtěly fotografovat a svoje fotky hned posílaly na sociální sítě.

Ale, co mne docela překvapilo, když jsem běžně viděl skupinu mladých dívek, z nichž některé byly v nikábu, některé s šátky a některé prostovlasé.

0 0
možnosti
Foto

To mobilování bylo extrémní v Číně, tady samozřejmě taky, ale ne tolik. K těm šátkům...směšné bylo to, že tam odstrojili holčičky skoro do naha, poslali je hrát si do vodotrysku na chodníku, pak je utřeli a zabalili zase do těch nikábů :-)

Dávat pozor pod nohy...přesně to jsem si říkal asi hodinu před tím, než jsem do té díry zahučel :-):-)

1 0
možnosti
Foto

PekneR^ A co noha, OK?

0 0
možnosti
Foto

Díky, noha je ok. Ale bohužel jsem opravdu musel cestu přerušit a vrátit se. V těch tropech se to nehojilo. A tady to trvalo ještě měsíc docházení do nemocnice, než to bylo OK. Ale vlastně to nakonec dopadlo dobře.

2 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 835x
Miluju dálky, hory, exotická i všední místa, jednoduše baví mě poznávat svět.

Vždy jsem snil o cestě kolem světa. Před pár lety jsem našel řešení, jak si svůj sen splnit a konečně vyrazil.

Cestuju kolem světa na etapy. Pěkně kousek po kousku.

Články a fotky publikuji také na svých stránkách http://cestajepribeh.cz

https://www.facebook.com/cestajepribeh/

 

Seznam rubrik